22

آبان
1396

پنج مقصد خارجی برای سفرهای پاییزی

ارسال شده توسط: advisor/ 1445

هند ، بمبئی

بمبئی یکی از شلوغ‌ترین و زیباترین شهرهای هند است. این شهر هرسال پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف است و یکی از توریستی‌ترین مقاصد برای سفر در فصل پاییز به شمار می‌رود. آب‌وهوای بمبئی به‌طورکلی سه حالت دارد. از ماه فروردین تا خرداد هوا بسیار گرم و شرجی است؛ پس ‌از آن از ماه خرداد تا اوایل مهر نوبت به باران‌های موسمی می‌رسد و از اواسط مهر تا اواخر زمستان هوا بسیار ملایم و دلپذیر است. در این ماه‌ها درجه حرارت بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد است و به‌ندرت احتمال ریزش باران دارد. اگر به بمبئی سفر کردید بازدید از محله‌ی کولابا و دروازه‌ی هند را از یاد نبرید.

اندونزی ، بالی

جزیره‌ی بالی با آب‌وهوای گرمسیری‌اش یکی از توریستی‌ترین جزایر قاره‌ی آسیاست. در هر فصلی از سال که باشید سفر به بالی یکی از بهترین انتخاب‌هاست. زیبایی‌های منحصربه‌فرد این جزیره در هیچ وضعیت آب‌وهوایی قابل‌چشم‌پوشی نیست اما اگر زیادی از رطوبت و باران خوشتان نمی‌آید بهتر است زمستان راهی بالی نشوید. در باقی فصول سال روزها آفتابی و شب‌ها خنک است و آفتاب روزانه مطمئناً آن‌قدر داغ نخواهد بود که شما را از گردش و تفریح بازدارد. در فصل پاییز اندکی از گرمای آفتاب روزانه هم کاسته می‌شود و در کل فصل خوبی جهت گردش در بالی است.

ترکیه استانبول

استانبول بزرگ‌ترین و پر زرق ‌و برق‌ترین شهر ترکیه است. اگر گرما و رطوبت تابستان و باران و برف‌های طاقت‌فرسای زمستان را از نظر بگذرانیم باقی ماه‌ها برای سفر به استانبول عالی است. اواخر شهریور تا اواخر آبان ماه بهترین زمان سفر به استانبول است درجه حرارت در این ماه‌ها بین 16 تا 24 درجه سانتی‌گراد بوده و هوای ملایمش جان می‌دهد برای تفریح و گشت‌وگذار. محبوب‌ترین بناها جهت بازدید در استانبول بناهای تاریخی چون مساجد و قصرهای باستانی هستند که هرکدام با سبک معماری منحصربه‌فردشان خودنمایی می‌کنند؛ اما در این شهر بناهای مدرن هم کم به چشمتان نخواهد خورد.

تایلند ، پوکت

پوکت بی‌شک قطعه‌ای از بهشت است و در زیبایی همتا ندارد. پوکت هم مثل بالی از جزایر گرمسیری جهان است که هرسال در ماه‌های آبان تا بهمن پذیرای گردشگران زیادی است. این ماه‌ها در بین مردم بومی به فصل خنک شهرت دارند و بهترین آب‌وهوا جهت سفر به پوکت در همین فصل است. در این فصل هوا معتدل و شب‌ها کمی خنک است اما چون بارش بسیار ناچیز است بهترین زمان برای تفریحات آبی چون شنا به‌حساب می‌آید. دو ساحل معروف پاتونگ و کارون با ایجاد امکانات مناسب جهت تفریحات آبی و شنا، و برنامه‌های شبانه‌ای چون آتش‌بازی و اجرای نمایش و رقص فیل‌ها از شلوغ‌ترین سواحل عمومی پوکت به شمار می‌روند.

امارات متحده عربی ، دبی

دبی یکی از آن شهرهای امارت متحده‌ی عربی است که هرسال گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جلب می‌کند. شاید دبی ازنظر تاریخی چندان غنی نباشد اما برج‌های مدرن و بازارهایش ظرفیت این را دارند که شما را به نحوی سرگرم کنند که گذر زمان را به‌هیچ‌وجه حس نکنید. دبی در تابستان آن‌قدر گرم و شرجی خواهد بود که تاب‌وتوان شما را برای تفریح و گشت‌وگذار می‌گیرد اما از اواسط پاییز تا اواخر زمستان خنک است و هوای دلپذیری دارد. بارش دبی تقریباً در تمامی فصول کم است و جای هیچ نگرانی برای سفرتان نخواهد بود.

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم

  • صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله

  • در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز

  • کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه